واژه نامه تولید محتوا-مجله اینترنتی مگ روز

هیچ فرقی نمی کند که در تولید محتوا و کپی رایتینگ مبتدی و تازه کار هستید یا حرفه ای، ممکن است زمان هایی با واژه ها ، تکنیک ها و اصطلاحات جدیدی مواجه شوید که هیچ اطلاعی از آنها ندارید .

به جای جستجوهای وقت گیر و بی نتیجه می توانید در این سری آموزش ها معنی و مفهوم تمام اصطلاحات و تکنیک های تخصصی تولید محتوا و کپی راتینگ را به صورت جامع و تصویری یاد بگیرید.

https://magrooz.ir/

همین حالا چشم تان را ببندید و تصور کنید که با این همه امید و آرزو و رویاهایی که برای برند و کسب و کارتان داشتید شکست خوردید و کل تیم تان از هم پاشیده و شما هم به همه نوع مخدری روی آوردید تا بتوانید کمی به افسردگی تان غلبه کنید ،

یا اگر مدیر تولید محتوا هستید از کارتان اخراج شده اید و با این افتضاحی که در این شرکت بار آورده اید و همه جا در مورد اشتباهات شما صحبت میکنند قطعا کمتر برند و شرکتی حاضر می شود به شما اطمینان کند و با شما همکاری کند و احتمالا مجبور هستید ماه ها طعم تلخ بیکاری را بچشید.

واقعا خیلی تلخ است  !

شما همه کارها را خوب انجام داده اید و از هیچ تلاشی دریغ نکردید و اتفاقا محتوای خوب هم تولید کرده اید اما فقط در یک کار ضعف داشتید .

شما خودتان را سرگردان کرده اید و اصلا نمی دانید کجا می خواهید بروید و به چه طریقی می خواهید به مقصد برسید .

گاهی به چپ، گاهی به راست، گاهی بالا ، گاهی پایین خلاصه گیج و سرگردان هستید و اصلا نمیدانید مقصدتان کجاست که از یک مسیر یاب برای پیدا کردن راه های رسیدن به مقصد کمک بگیرید .

شاید هم جزو تولید کننده های محتوایی باشید که هر روز یا هر هفته که می خواهید محتوایی منتشر کنید تازه یادتان می افتد که هیچ محتوایی تولید نکرده اید و بدو بدو سراغ گوگل می روید و در مورد اولین محتوایی که به ذهن تان می رسد جستجو میکنید و نهایتا 2-3 لینک اول را باز میکنید و محتوای آنها را کپی و  پیست میکنید و در نهایت یک مخلوطی از چند محتوا دارید و کمی با آن ور می روید و شاید زحمت بازنویسی به خودتان بدهید و در نهایت هم دکمه انتشار را می زنید و فکر میکنید کارتان تمام شده است و تولید محتوا کرده اید و حالا باید سیلی از بازدید کننده به سمت سایت تان جاری شود.

یا شاید هم جزو همان دسته مشهور « ترجمه کن ، منتشر کن » نهایتا یک فایل انگلیسی تاریخ انقضا گذشته پیدا میکنید و به کمک google translate یک ترجمه ماشینی می کنید و آن را منتشر میکنید و توقع دارید که از همین فردا مخاطب سایت تان و فروش تان چند برابر شود . و زمانی که بعد از مدتی به هیچ وجه نتیجه نمیگیرید و هیچ کسی حتی نگاه به محتوای شما نمیکند چه برسد به اینکه آن را بخواند هر چی فحش بلد هستید نثار تولید محتوا میکنید .

آموزش روانشناسی در تولید محتوا

مخاطب این روزها باهوش ترو کم حوصله تر از آن است که شما بتوانید در این بازار پر رقابت او را با حقه و فریب وادار به خرید کنید.

یکی از راهکارهای جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری وفادار استفاده از تکنیک های روانشناسی و ترکیب آن با محتوا نویسی و کپی رایتینگ است . در این سری آموزش ها شما می توانید با انواع هک های روانشناسی در محتوا نویسی و کپی رایتینگ آشنا شوید

آموزش سئو کاربردی و پیشرفته-مجله اینترنتی مگ روز

این روزها رشد کسب و کارها در فضای آنلاین وابستگی زیادی به سئو SEO سایت دارد. ما هر نوع کسب و کاری که داشته باشیم نیاز به ترافیک بیشتر و مخاطب بیشتر داریم.

اما این یک واقعیت است که راهکارها و ترفندهای سئو کاملا متغیر است و سردرگمی در این روشها می تواند برای ما هزینه زیادی داشته باشد . در این سری آموزش ها جدیدترین ، کاربردی ترین و ساده ترین راهکارهای سئو محتوا را به شما یاد میدهیم

آموزش فریلنسینگ یا دورکاری از تولید محتوا-مجله اینترنتی مگ روز

فریلنسری یا دورکاری یک روش کار هیجان برانگیز برای کسانی است که علاقه ای به کار در چهارچوب خاص و سیستم کسل کننده و از بین برنده خلاقیت کارمندی ندارند.

یکی از تخصص هایی که کار در آن به صورت فریلنسر بسیار طرفدار دارد و هر روز هم افراد زیادی وارد آن می شوند، تولید محتوا و کپی رایتینگ است.در این سری آموزش ها شما با تمام نکات و ترفندهای کاربردی در فریلنسری تولید محتوا آشنا میشوید

آموزش کسب در آمد از تولید محتوا

پولسازی و کسب درآمد از هر کاری مشخصا یکی از نتایج شیرین و جذاب برای همه ماست . در مورد تولید محتوا هم همه ما دوست داریم در کنار ارزش هایی که ایجاد میکنیم و تولید محتوای ماندگار ، بتوانیم ثروت سازی از محتوا نویسی را هم تجربه کنیم.

در این سری آموزش ها شما با روش های کسب درآمد از تولید محتوا و وبلاگ نویسی ، فروش محتوا، روش های گرفتن پروژه های بیشتر و به طور کلی روش های تبدیل محتوا به ثروت آشنا می شوید.