مجله اینترنتی مگ بلاگ دروازه جدیدی برای دانستنی ها

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

لیست قیمت انواع بهترین گوشی موبایل ساده ارزان قیمت پرفروش نوکیا، سامسونگ – راهنمایی خرید

ما در این مقاله می خواهیم راهنمای خرید گوشی نوکیا ساده مدل 2019 - 106 دو سیم کارت با آتن دهی عالی را به شما معرفی کنیم. و همچنین قیمت خرید گوشی نوکیا ساده مدل 2019 - 106 با بهترین و ارزان ترین فرشگاه اینترنتی فروشگاه بهترین گوشی های ساده را به شما معرفی می کنیم تا خرید بسیار خوبی داشته باشید.

از اولیل تولید گوشی های نوکیا ساده تا الان یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین گوشی های موبایل  گوشی  نوکیا ساده همچون خرید گوشی نوکیا ساده مدل 2019 - 106 دو سیم کارت  و دیگر گوشی ساده از محبویت ویژه ی نزد کاربران بر خوردار است. 

همانطور که می دانید سال‌ها از گوشه نشینی گوشی های موبایل‌ دکمه‌ای و ساده میگذرد که تقریباً تمام بهتریت گوشی های موبایل برندهای قدیمی ، مانند گوشی نوکیا، سامسونگ  و دیگر مدل های دیگر تولید این گروه از تلفن‌های همراه را متوقف کردند. در این بین اما نوکیا همچنان به مانند گذشته همچنان ، با قدرت و صلابت مثال زدنی کار خود را با قدرت ادامه می‌دهد و مخاطبین زیادی که به این گوشی علاقه دارند  این رده از بازار را فراموش نکرده است. گوشی‌ نوکیا 210 مدل 2019 آخرین سوغاتی نوکیا برای آن‌هایی است که خود را درگیر دنیای شلوغ گوشی‌های هوشمند نکردند. 

گوشی موبال نوکیا 106 دو سیم کارت  نسخه 2019 با همان طراحی سنتی و فانتزی، یک صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی دارد که خالی از هرگونه تکلف است. گوشی نوکیا 106 دو سیم کارت  نسخه 2019 با 82 گرم وزن، شما را از دنیای سنگین تلفن‌های هوشمند امروزی دور می‌کند. با نوکیا106 دو سیم کارت  نسخه 2019 شما صاحب یکگوشی خوب با آتن دهی خواهید شد که فقط می‌تواند نیاز شما را در مواقع خاص برآورده کند. با قابلین نصب حافظه د کار خاصی پیش نخواهید برد، اما دست شما را به طور کامل نمیبندد. در نوکیا 106 دو سیم کارت سراغ درگاه کارت حافظه، بلوتوث، فناوری 3G یا 4G و ... نباشید. البته رادیو یک قابلیت کاربردی در نوکیا 106 دو سیم کارت  است که نباید از آن به سادگی گذشت. گوشی 106 دو سیم کارت با باتری 1020 میلی‌آمپر ساعتی خود و با توجه به مصرف بسیار پایینی که دارد، مدت طولانی می‌تواند شما را همراهی کند.

ادامه مطلب...
۰۸ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید دلستان

آموزش افزایش ممبر روبیکا در 30 ثانیه

برنامه روبیکا (Rubika) یک اپلیکیشن کاربردی و همه کاره است که با استفاده از آن به امکانات متعددی بر روی گوشی همراه خود از جمله تماشای فیلم و سریال، خدمات پرداخت، مشاهده برنامه های تلویزیونی و بسیاری دیگر دسترسی خواهید داشت. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه روبیکا (Rubika) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

ادامه مطلب...
۰۸ مرداد ۹۹ ، ۰۱:۴۲ ۳۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید دلستان