همه افراد دوست دارند زمانی که به یک محیطی وارد می شوند مورد توجه قرار بگیرند.علاوه بر پوشیدن یک لباس شیک و زیبا برای یک مرد که می تواند او را در بین مردان دیگر خاص نشان دهد و باعث جذب اطرافیانش شود می توان به استفاده از عطر و ادکلن مناسب اشاره کرد.شاید از نظر شما انتخاب یک عطر خاص از بین چندین برند متفاوت خیلی سخت باشد.اما نگران این موضوع نباشید زیرا ما در این مطلب قصد دارین چندتا از لیست بهترین ادکلن های سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی بهترین ادکلن های مردانه 2020

عطرها با رایحه های مختلف شیرین، تند، تلخ، گرم، خنک وجود دارند که با توجه به فصل ها و همچنین نوع محیطی که می خواهید به آنجا بروید انتخاب عطر متفاوت است مثلا قبل از خرید ادکلن باید از خود بپرسید چه نوع عطری مد نظر من است آیا به دنبال یک ادکلن معمولی هستم یا یک ادکلن خاص ،آیا ادکلن را برای محیط کار می خواهم یا برای مهمانی؟ پرسیدن این سوال ها از خود باعث می شود انتخاب بهتری داشته باشید.

به طور مثال عطرهای تلخ و گرم برای محافل رسمی مناسب تر هستند و عطرهای خنک برای تابستان و عطرهای گرم برای زمستان بهتر می باشند. عطر بهتر است بر روی قسمت های خاصی از بدن چون پیشانی، مچ، گردن و فک پایین زده شود زیرا این مناطق مناطق گرم بدن هستند و رایحه عطر را بهتر حفظ می کنند.

یک اشتباه رایج در بین افراد وجود دارد که عطر را وقتی به مچ دست می زنند مچ ها را روی هم می مالند، این کار کاملا اشتباه است زیرا باعث می شود که پیوند مولکولی بین عطر از بین رفته و بوی عطر خیلی زودتر از بین برود.حتی بهترین ادکلن های مردانه نیز با اشتباه در استفاده از آن شما را خشنود نخواهد ساخت.