مجله اینترنتی مگ بلاگ دروازه جدیدی برای دانستنی ها

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

خرید بهترین و پرفروش ترین گوشی زیر یک میلیون 2020

آیا قصد خرید گوشی زیر یک میلیون را دارد؟ تیم مگ بلاگ امروز به شما کمک خواهد کرد تا بهترین و پرفروش ترین گوشی زیر یک میلیون تومان سال 99 را بعد بررسی مشخصات و امکانات مورد و نوع استفاهد از گوشی زیر یک میلیون خریدار کنید. پس تا راهنمای خرید گوشی زیر یک میلیون را نخواده اید اقدام به خرید گوشی یک میلیون تومانی نکنید.

راهنمای خرید گوشی زیر یک میلیون

یکی از از نیاز های که مربوط به سبک زندگی می شود تهیه وسایل ارتباطی است. د زمان های قدیم برای اینکه از احوال دوستان، خانواده با خبر شویم بوسیله نامه نگار از هم جویا می شدیم اما کمی بعد وسایل ارتباطی جدیدتری رو کار آمد که کار مردم آسان تر کرد. امروز با پیشرفت جوامع و تکنلوژی و بازار داغ رقابت بین تولید کنندگان باعث شده هر ماه محصولات جدید تری تولی بشن که یکی از پرفروش ترین محصولات گوشی موبایل است که در ادامه راهنمای خرید گوشی زیر یک میلیون به خوبی توجه کنید.

ادامه مطلب...
۲۴ آبان ۹۹ ، ۰۸:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت شیائومی رد می نوت 8 پرو

قصد خرید گوشی  Xiaomi Redmi Note 8 Pro m1906g7G Dual SIM 128GB Mobile Phone گوشی مدل «Redmi Note 8 Pro» دارد این گوشی  بهترین گوشی شیائومی است. از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با 4 دوربین در پشت گوشی و پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن دارای  کیفیت و رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.53 اینچی‌اش، حدود 395 پیکسل را در هر اینچ جا داده است.

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

در گوشی ردمی‌ نوت 8 پرو شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای از جنس شیشه قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه­‌ای لوکس به ردمی نوت 8 پرو بخشیده است. این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد.

ویژگی دیگر Xiaomi Redmi Note 8 Pro مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند. اما این پایان کار نیست؛ 4 دوربین که در آن‌ها سنسور 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند.

ادامه مطلب...
۲۳ آبان ۹۹ ، ۰۷:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید دلستان