چند قابلیت جالب و سرگرم کننده از گوگل که شاید از آنها بی خبر باشید!

در این مطلب تیم "مجله مگ روز" قصد داریم تا چند راهکار ساده و جذاب را در اختیارتان قرار دهیم که برایتان بسیار سرگرم کننده خواهد بود. در ادمه برای سرگرمی روز جمعه این چند قابلیت را انجام دهید و از آنها لذت ببرید.

رازهای مخفی و سرگرم کننده از گوگل

اگر می خواد از طریق گوگل وارد شهر جادوگر اوز شوید باید با تایپ wizard of oz در گوگل بر روی یک جفت کفش جادویی کلیک کنید با این قابلیت آشنا شوید. سپس باید بر روی گردباد کلیک کنید تا به حالت قبل بازگردید.

قابلیت جالب و سرگرم کننده از گوگل

اگر می خواهید به جای کلمه گوگل اسم خود را در سایت اصلی و اولیه گوگل ببینید باید ابتدا کلمه Goglogo را در گوگل تایپ کنید. سپس وارد این سایت شوید و نام خود را بنویسید. در نتیجه خواهید دید که هر نامی که بخواهید در صفحه اول گوگل ارائه شده است.

قابلیت جالب و سرگرم کننده از گوگل

یک قابلیت جذاب دیگر در گوگل قابلیت جاذبه یا Gravity است. شما می توانید با تایپ با تایپ google gravity و وارد شدن به اولین سایت، با صفحه گوگل بدون جاذبه روبرو شوید. در واقع تمام بخش های گوگل به سطح پایین پخش خواهد شد و مانند توپ می توانید هر تکه را به بخشی پرتاب کنید.نرم افزار و بازی

قابلیت جالب و سرگرم کننده از گوگل

برای کاربران گوشی نیز قابلیتی وجود دارد که به محض تایپ اسامی حیواناتی چون Tiger، Lion، Horse، Cat، Dog و غیره حیوانات با یک نماد کوچک انیمیشنی در گوشه صفحه روبرو خواهید شد که با کلیک بر روی آن می توانید تصویر این حیوانات را به صورت سه بعدی در مکان مورد نظر از طریق گوشی هوشمند خود ببینید. این قابلیت برای کودکان بسیار سرگرم کننده و جذاب خواهد بود. 

همچنین اگر دوست دارید مطالب کنید:  بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

 

نتیجه تصویری برای مطالب آموزشی

رازهای گوگل

 

ترفندهای گوگل

 

مطالب آموزشی

 

نرم افزار و بازی

منبع:

https://magrooz.ir/the-best/best-digital-goods/