مجله اینترنتی مگ بلاگ دروازه جدیدی برای دانستنی ها

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

بهترین ادکلن های مردانه ۲۰۲۰ برای آقایان لاکچری

مشکلی ندارد که مثل یک مرد کار بو کنید ، اما وقتی نوبت تازه شدن است ، به داشتن لبه کمک می کند. بسیاری از بچه ها حتی نمی دانند پیدا کردن و پوشیدن یک عطر سکسی چقدر مهم است.

بنابراین پس از آزمایش 97 ادکلن و گذراندن 75+ ساعت در طی 5 سال گذشته ، بهترین ادکلن را برای مردان مطابق با خانم ها انتخاب کرده ایم.

بوی عالی

بچه ها ، شما چیزی را نمی خواهید که بوی خوبی برای مرد بخورد - شما عطرهایی را می خواهید که زنان را وحشی می کند. شما می خواهید بهترین ادکلن مردانه در جهان به شما این نتیجه را بدهد.

و از آنجا که طبق گفته های زنان ، احساس بوی بیشتری نسبت به آقایان دارد ، آنچه شما نیاز دارید ورودی زن به شما کمک می کند به عنوان یک جایزه انتخاب کنید ، محققان گزارش می دهند که پوشیدن ادکلن باعث می شود شما در کنار هم لذت بیشتری ببرید.

یک چیز دیگر:

پس از انتخاب بهترین ادکلن مردانه ، به لیست ما در مورد بهترین عطرهای زنانه بروید .

بعد از اینکه ادکلن جدید شما را بیدار کرد ، چگونگی تهیه پوست جنسی بهتر با بهترین کرم های ضد پیری را برای آقایان بررسی کنید . و مطمئن شوید که لباس زیر شما به اندازه ادکلن سکسی است.

ویرایشگران ما به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق ، آزمایش و معرفی می کنند. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد روند بررسی ما کسب کنید . ما ممکن است کمیسیون مربوط به خریدهای انجام شده از لینک های منتخب خود را دریافت کنیم.

همه افراد دوست دارند زمانی که به یک محیطی وارد می شوند مورد توجه قرار بگیرند.علاوه بر پوشیدن یک لباس شیک و زیبا برای یک مرد که می تواند او را در بین مردان دیگر خاص نشان دهد و باعث جذب اطرافیانش شود می توان به استفاده از عطر و ادکلن مناسب اشاره کرد.شاید از نظر شما انتخاب یک عطر خاص از بین چندین برند متفاوت خیلی سخت باشد.اما نگران این موضوع نباشید زیرا ما در این مطلب قصد دارین چندتا از بهترین ادکلن های سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم.

 

ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۰۳ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید دلستان

بهترین شیرآلات آشپزخانه بدون لمس

ما در دوران مدرن زندگی می کنیم و فناوری هر محصولی را که در خانه های خود استفاده می کنیم در حال تغییر است. تلویزیون ، یخچال و سایر وسایل خانه ما اکنون دارای عملکردهای هوشمند هستند، بنابراین ما هم اگر از عصر تکنولوژی عقب نمانیم باید بر اساس بودجه خود از لوازم خانگی پیشرفته استفاده کنیم.

در این مقاله، وظیفه ما پیدا کردن بهترین شیرآلات آشپزخانه بدون لمس است. این وسایل خاص هستند زیرا آنها از فن آوری مدرن برای اضافه کردن قابلیت‌ها و راحتی در هنگام استفاده از آنها استفاده می کنند. شما در این راهنمای خرید با کلیه جزئیات بهترین شیرآلات آشپزخانه آشنا می کند. همچنین شما می توانید تمام مزایای انتخاب بهترین شیر آب آشپزخانه و نحوه نصب آن را خود بیاموزید.

اما قبل از انجام این کار ، حتما بررسی بهترین شیرهای آب آشپزخانه بی دست و پا ما را بخوانید . کارشناسان ما ساعتها در تحقیق در وب و انتخاب واحدهای دارای رتبه برتر که مصرف کنندگان از آنها دوست دارند صرف کردند. ما جوانب مثبت و منفی آنها را توصیف کردیم و ویژگی های آنها را توضیح دادیم. با تشکر از آن، شما تمام اطلاعات لازم را برای انتخاب یک شیر آب خواهید داشت که فراتر از انتظارات شماست.

۵ تا از بهترین شیرآلات آشپزخانه بدون لمس

۱. شیر آب آشپزخانه بدون لمس MOEN ALIGN MOTION SENSE

اگر از علاقه مندان به طراحی صنعتی هستید ، این شیر آبادی بی سیم را که توسط Moen طراحی شده است دوست خواهید داشت. این محصول با یک لایه ضد زنگ مقاوم در برابر نقطه برای اطمینان از زیبایی آشپزخانه شما ارائه شده است.

در عین حال ، شما راحتی از خروش کشویی را که دوست داشتنی است ، دوست خواهید داشت. این سنسور دقیق است ، و نباید در فعال کردن آن مشکلی داشته باشید. چشمه قابل تمدید تضمین می کند که شما می توانید ظروف را به طور موثر تمیز کنید.

ادامه مطلب...
۲۶ فروردين ۹۹ ، ۰۷:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید دلستان

کسب درآمد از روبیکا چگونه است | کسب درآمد در روبیکا

حتماً شما هم کلمه کسب درآمد را جستجو کردید و به کلمه کسب درآمد از روبیکا رسیدید، شاید مقالات و ویدئوهای زیادی را مشاهده کردید؛ ولی هنوز آموزش خوبی برای کسب درآمد از این اپلیکیشن پیدا نکردید.

آیا می‌دانستید هزاران نفر از طریق این آموزش هرروز در حال کسب درآمد از روبیکا هستند، حتماً می‌پرسید چطور از روبیکا کسب درآمد کنیم. ما در این مقاله می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا با این آموزش‌ها در مدت‌زمان کوتاهی به درآمد برسید.

آشنایی با نرم‌افزار روبیکا

بعد اینکه تلگرام فیلتر شد شرکت سازنده  اپلیکیشن روبیکا تصمیم گرفت به اپ قدرتمند را عرضه کند تا نیاز کاربران فراهم سازد، و حتماً تبلیغات بسیار زیاد تلویزیون را مشاهده کردید که پیشنهاد استفاده اپلیکیشن روبیکا را به شما می‌دهند. به احتمال زیاد شاید خود تلویزیون هم یکی از سهامدارن این نرم افزار باشد، یا بابت این همه تبلیغ از روبیکا هزینه تبلیغات می گیرد.
ادامه مطلب...
۱۵ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید دلستان

خرید سر دوش کاهنده ی مصرف آب سوبان

سردوش سوبان ،یک  دوش سلامتی؛ تا حالا شده از سر کار بیای بخای خستگی تو با یک دوش رفع کنی تا رفتی بری حموم شیر بازکردی دید فشار آب کمه حالا فکرشو بکن خسته و کوته اومدی بری حموم این دوش همش بازیش کرده یه ذره آب برات میاره نمیشه صورت خودمونو باهاش بشوریم تا برسه بریم حموم باهاش ما این به شما یه محصول ایرانی و درجه یک معرفی می کنیم تا با خیال راحت سردوش حموم رو عوض کنی برم یه دوش بگیری خستگیت رفع بشه این محصول سردوش suban  هست، سردوش سوبان یه محصول کاملا ایرانی و ساخته دسته دست کشور خودمونه در زیر مزایا و کیفیت و قیمت سردوش suban رو بررسی می کنیم.

سازنده سردوش سوبان، دوش سلامتی

سردوش سوبان توسط شرکت دوش های جادویی ساینا، تولیده شده است که این شرکت محصولات بسیار کم مصرف که باعث صرف جویی در آب تولید می کند.و همانطور که می دانید وضعیت آب روز به روز رو به کم آبی میره و ما باید در مصرف آب صرفه جویی کنیم تا منابع آبی ما زود تموم نشه.

سردوش سوبان از چه قطعاتی ساخته شده است؟

ادامه مطلب...
۱۰ فروردين ۹۹ ، ۰۷:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید دلستان

افزونه فیلترشکن پرسرعت browsec برای گوگل کروم| فیلتر شکن | عبور از فیلتر با افزونه فیلترشکن پرسرعت browsec برای گوگل کروم

ادامه مطلب...
۱۰ فروردين ۹۹ ، ۰۳:۵۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید دلستان

لیست بهترین فیلم های عاشقانه

ممکن است هر کسی از فیلم های رمانتیک خوشش نیاید، اما اگر عشق و دلدادگی را ستایش می‌کنید یا اینکه هرازگاهی به‌دنبال این هستید که ساعتی از دنیای اطراف فاصله بگیرید دیدن بهترین فیلم های عاشقانه انتخاب خوبی است. شاید برخی از این فیلم‌ها نظر منتقدان را جلب نکرده باشند، اما بی‌تردید هنگام تماشای‌شان اشک‌تان سرازیر یا دست‌کم چشمان‌تان تر می‌شود. در این مقاله شما را با بهترین فیلم های عاشقانه جهان آشنا خواهیم کرد.

. روح (Ghost)

روح یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان، داستان مرد جوانی است که می‌میرد، ولی روحش در این دنیا باقی می‌ماند تا عشق زندگی‌اش را از خطری مهلک نجات دهد؛ در این راه فالگیری نگون‌بخت که از قضا توانایی ارتباط با ارواح را دارد، به او کمک می‌کند.

روح از بهترین فیلم های رمانتیک

احتمالا بعد از تماشای این فیلم به‌شدت دوست داشته باشید سفالگری یاد بگیرید!

ادامه مطلب...
۱۰ فروردين ۹۹ ، ۰۳:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید دلستان